Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Reklamacje
- Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientom Sklepu internetowego Produktów wolnych od wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca ponosi wobec Klientów będących Konsumentami, odpowiedzialność za wady Produktów (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach Kodeksu cywilnego, w szczególności w art. 556 Kodeksu cywilnego.
- W przypadku, gdy zakupiony Produkt jest niezgodny z Umową lub posiada wady fizyczne, Klient będący Konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
- Klient dostarczy reklamowany Produkt Sprzedawcy na własny koszt i ryzyko, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej. Sprzedawca zwróci Kupującemu powyższe koszty jedynie pod warunkiem uznania reklamacji za zasadną. W przypadku uznania reklamacji za niezasadną, Kupujący ponosi koszty transportu zwrotnego.
- Sprzedawca posiada zawarte umowy z profesjonalnymi przewoźnikami, dzięki którym koszty transportu Produktów są niższe niż w stosunku do indywidualnych Klientów. W przypadku reklamacji Produkt, w szczególności Produktu niebezpiecznego, Klient powinien uzgodnić ze Sprzedawcą zasady jego zwrotu, w celu zminimalizowania potencjalnych kosztów z tym związanych. Sprzedawca informuje Klienta, że w przypadku braku takiego uzgodnienia, koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy mogą być wyższe, a ryzyko ich poniesienia obciąża Konsumenta. Sprzedawca zwraca ww. koszty do wysokości kosztów, jakie poniósłby Sprzedawca, organizując przedmiotowy transport.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta będącego Konsumentem:
- pisemnie na adres: Aleje Zwycięstwa 41, 21-100 Lubartów;
- w formie elektronicznej na adres: sklep@chemea.pl
- Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko Klienta, adres do korespondencji, adres e-mail, na który ma zostać przesłana odpowiedź na reklamację;
- informacje i okoliczności dotyczące reklamowanego Produktu, w szczególności rodzaj i data wystąpienia wady (opis niezgodności);
- wskazanie żądania Klienta, co do sposobu rozpatrzenia reklamacji;
- dowód zakupu Produktu (np. paragon, kopia paragonu, faktura, kopia faktury).
- Protokół szkody
- Zdjęcia uszkodzonego towaru
Zastosowanie się do powyższego będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy w ww. terminie, uznaje się, że Sprzedawca uznał reklamację.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się do reklamacji przez Sprzedawcę, czy też do wykonywania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poinformowany przez Sprzedawcę o konieczności dostarczenia Produktu do Magazynu Głównego Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy na adres Magazynu Głównego Sprzedawcy: Elizówka, ul. Szafranowa 6 Hala F39, 21-003 Ciecierzyn.
- Prośba o udostępnienie Produktu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o której mowa w pkt 7.5. Regulaminu.